Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Witamy !

Witamy !

INFORMACJA Kierownika OPS w Górzycy o przedłużeniu terminu do załatwienia sprawy w zakresie złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego

Na podstawie art. 3 ust. 2, ust. 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz.U. Z 2022 r. poz. 1692), w związku z art. 36 §1, §2, art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. Z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Górzycy zawiadamia, iż załatwienie spraw związanych z wydaniem informacji dotyczących wniosków o wypłatę dodatku węglowego, złożonych od dnia 17 sierpnia 2022 r. nie nastąpi w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku przez Wnioskodawcę. 

Wypłata dodatków węglowych jest zadaniem zleconym Gminie Górzyca i jego realizacja jest uzależniona od otrzymania środków od Wojewody Lubuskiego. Gmina Górzyca złożyła zapotrzebowanie na ww. środki w określonym przez Wojewodę terminie, jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymała wnioskowanych środków, co uniemożliwia realizację wypłat dodatków węglowych. Wydanie informacji oraz wypłata dodatków węglowych nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków na realizację zadania oraz przyjęciu ich do planu finansowego.

Autor: Edyta Danicka